sobota 1. července 2017

Rage: Midsummer's Eve 2015






Rage: Midsummer's Eve
HORROR
USA, 2015, 90 min,


Skupinka studentů z Anglie a Ameriky studují ve Finsku a také spolu tráví spoustu volného času. V období letních prázdnin studenti vyrazí na výlet poblíž polárního kruhu, aby tak zažili letní slunovrat. Místo, které si zvolili pro oslavy, se ale ukázalo být pastí. Starověké zlo totiž začne zabíjet jednoho po druhém. Nevinný výlet se promění v krvavou řež, ve které přežijí jen zdatní jedinci.












IMDb: 55%

Mé hodnocení: ODPAD!
Když jsem viděl, jak oběť utíká do lesa, za ní běží kameraman a výsledkem byl roztřepaný obraz, bylo mi jasné, že ztrácím čas. Bohužel, přehlížel jsem tyto předtuchy a dodíval se až do konce. Když jsem pak seděl s otevřenou hubou a koukal na závěrečné titulky, zmohl jsem se jen na slabé chroptění "Bože můj...?". Tento horror má všech pět P.
1)Pičatý příběh
2) Posrané amatérské herce
3) Piču jde vidět
4) Pojebaná kamera
5) Pičifuk místo zvuku






Žádné komentáře: